Ako vystaviť objednávku?

Z ponuky si vyberiete želaný produkt. Všetky informácie nájdete na stránke produktu, ktorú zobrazíte kliknutím na názov alebo obrázok produktu. Detail obsahuje napríklad údaj o cene, skladovej dostupnosti, popis a vlastnosti produktu (záložka Ďalšie informácie).

Vybraný produkt vložíte do košíka kliknutím na tlačidlo Pridať do košíka (môžete vložiť aj viac kusov naraz, ak predtým zadáte požadovaný počet). Zobrazí sa Vám oznámenie o pridaní do košíka.

Po pridaní môžete prejsť aj na iný produkt a rovnako ho vložiť do košíka. Ak už máte v košíku všetko čo chcete, prejdite na stránku Košík, napr. kliknutím na ikonu v pravej hornej časti stránky (s číslom ktoré udáva počet položiek v košíku).

Tu vidíte prehľad tovaru v košíku. Ak je potrebné, môžete upraviť počet (v riadku s daným produktom zmeníte číslo v stĺpci Množstvo a kliknete na tlačidlo Aktualizovať pod tabuľkou) alebo produkt odstrániť z košíka kliknutím na symbol X – vľavo na začiatku riadku.

Ak máte v košíku želané produkty v správnom množstve, kliknite na tlačidlo Pokračovať k objednávke, v pravej dolnej časti (pod tabuľkou Sumár košíka)

Na stránke Vystavenie objednávky zadáte údaje potrebné pre vybavenie objednávky, najmä Vaše fakturačné údaje ako zákazníka. Ak si želáte zásielku doručiť na inú adresu, kliknite na Odoslať na inú adresu a zadajte údaje. Ak potrebujete uviesť doplňujúce údaje pre nás, napíšte ich do poľa Poznámky k objednávke.

V pravej časti vidíte prehľad objednávky. Ak je všetko správne, je potrebné zaškrtnúť políčko Prečítal/a som si všeobecné obchodné podmienky a súhlasím s nimi. Dokument si zobrazíte kliknutím na odkaz všeobecné obchodné podmienky

Kliknutím na tlačidlo Objednať s povinnosťou platby odošlete objednávku. Ak nie sú vyplnené správne všetky údaje, zobrazí sa Vám oznámenie a po úprave/doplnení je potrebné kliknúť na tlačidlo opäť.

Ak bola objednávka úspešne vystavená, zobrazí sa oznámenie o jej prijatí a v priebehu pár minút dostanete aj email s potvrdením a prehľadom objednávky.

Kedy objednaný tovar dostanem?

Vždy robíme maximum pre to, aby sme objednávku doručili čo najskôr. Produkty ktoré sú momentálne na sklade, majú tento údaj uvedený na stránke produktu (nad tlačidlom Pridať do košíka, resp. voľbou počtu kusov).

Ak je tovar na sklade, odosielame zvyčajne nasledujúci pracovný deň, najneskôr však do 3 pracovných dní od vystavenia objednávky.

Ak tovar nie je na sklade, štandardne do 3-5 pracovných dní sme schopní ho naskladniť.

Následne je zásielka doručovaná bežne do 2 pracovných dní po odoslaní, väčšinou však už nasledujúci pracovný deň.

Ak by nebolo možné niektorú uvedenú lehotu dodržať, budeme Vás informovať.

Aké sú možnosti a ceny doručenia a platby za objednávku?

Aktuálne informácie nájdete na stránke Doprava a platba.